دانلود رایگان

ساخت وبلاگ

دانلود رمان برده من نسخه کامل پي دي اف، اندرويد، آيفون، جاوا

موضوع رمان: عاشقانه

نويسنده رمان: فاطمه محمدي

تعداد صفحات: 133

 

خلاصه رمان: در مورد يه دختره که کلا يه روز شاده يه روز غمگين ساده دله و صبور با محبت و بخشنده و اما يه پسر داريم که بدجوري دلشکستس و دنبال انتقام دل شکستش اخمو و بداخلاق بدجنس و خبيث اما دل مهربوني داره که بلاخره بدجوري ميلرزه اهوي شاد با مرگ پدرش بدجوري غصه داره
تک و تنها اما با پيدا کردن اهو توسط عموش دوباره خانواده دار ميشه … اما بعد دوسال پسرعموش براي انتقام از پدرش

قسمتي از متن رمان برده من

سلام بر خوشگل هاي ملوس من ،من اهو شريفي،سال سوم دبيرستان هستم و 17 سالمه،تک دختر بابا نويدم هستم و مامان نرگسمو در دو سالگي بخاطر سرطان خون از دست دادم و الان با بابام تو يکي از پايين ترين نقطه ي تهران زندگي ميکنيم وضع مالي نگو که افتضاح ،تازه کلي هم طلبکار داريم داريم که هيچي از پولشون رو نداديم)از بقال محل تا قصاب محل( و در کل ميشه گفت تقريبا از پس شکممون فقط بر مي اييم ؛

خب حالا نوبتي هم باشه نوبته اينه که از قيافه خوشگلم بگم که خيلي طرفدار هم دارم)اعتماد بنفست تو حلقم(و خيلي لوند و جذابم )عق(اوممممم ،اومم.. موهاي بلند مشکيم که تا کمرم ميرسه و چشم هاي درشت تيله ايم و موژه هاي فر و خوشگلم و دماغ سر بالا و کوچولو صورتيم و گونه هاي برجسته ام به من زيبايي رو مي بخشه اوا مامانم اينا هيکل خيلي ريزه ميزه ايي دارم کلا 68کيلو ام قدمم بزور به 178 ميرسه خيلي شيطون و زبون درازم در عين حال پررو هم هستم وقتي عصبي هم بشم

صورتم مثل گوجه ميشه مثل استيکر هاي ياهو خخخ حالا ميگين تو که فقيري استيکر ياهوت کجا بود؟يه دوست گل هم دارم که فعلا رفته لندن اسمش مرجانه اون خيلي پولداربود من که چيزي از موبايل و اين چيزا نميدونستم اون بهم ياد داد الانم که سه سالي ميشه که رفته لندن از منم خبر نگرفته!!البته بگما از اول دبستان باهم دوستيم! هعي روزگار!! صداي خرناس بابا منو از جا پروند ،دستمو روي قلبم گذاشتم وبه بابا نگاه کردم از حالت

منبع :  باغ استور

 

https://www.behance.net/harrisbains

https://harrisbains1.livejoual.com/profile

https://www.quora.com/profile/Harris-Bains

https://issuu.com/harrisbains1

https://www.twitch.tv/harrisbains1

https://www.openstreetmap.org/user/HarrisBains1

https://www.tripadvisor.com/Profile/621harrisb

https://www.4shared.com/u/v4Z8o3BD/HarrisBains1.html

https://www.wattpad.com/user/HarrisBains1

https://www.zillow.com/profile/HarrisBains1

https://www.indiegogo.com/individuals/29775644

https://www.mixcloud.com/HarrisBains1/

https://www.sbnation.com/users/HarrisBains1

https://www.reverbnation.com/female13644

 

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان بازدید : 300 تاريخ : سه شنبه 29 شهريور 1401 ساعت: 19:49

پارتيشن آلومينيومي در طراحي و دکوراسيون داخلي

يکي از مواردي که امروزه استفاده قابل توجهي در دکوراسيون داخلي دارد استفاده از پارتيشن براي فضاهاي مختلف است که هم باعث صرفه جويي در زمان مي شود و هم در هزينه ها، که اين امر باعث استقبال مردم شده است. در اين مقاله به پارتيشن آلومينيومي در طراحي و دکوراسيون داخلي مي پردازيم.

2q_4p2f.png

پارتيشن چيست؟

براي فضاهاي خالي از پارتيشن استفاده مي‌کنند، از پارتيشن براي جداسازي فضا استفاده مي شود که هزينه و دردسر کمتري نسبت به تغيير دکوراسيون داخلي و فضا و معماري آن دارد.

 پارتيشن آلومينيومي ويژگي هاي آن:

در پارتيشن آلومينيومي فريم اصلي  سازه آلومينيومي است، به همين دليل به آنها پارتيشن آلومينيومي مي گويند. ساير اجزاي آن در همه پارتيشن ها به صورت يکسان از ام دي اف و يا شيشه استفاده مي شود.

پارتيشن هاي آلومينيومي جز پارتيشن هاي به روز و پرکاربرد هستند.

مزايا ي استفاده از پارتيشن آلومينيومي

?. سبک و راحت هستند

?. استحکام و مقاومت خوبي دارند.

?. قابليت تقسيم بندي فضاي داخلي را دارند.

?. داراي وزن بسيار کمي هستند به همين علت جابجايي راحتي دارند.

?. از نظر قيمت مقرون به صرفه هستند.

?. نسبت به پارتيشن هاي چوبي در برابر عواملي مانند آتش سوزي مقاومت بالايي دارند.

?. اگر دچار آسيب ديدگي شود به نسبت ترميم و تعمير آن‌ها  آسان‌ است.

 کاربرد پارتيشن هاي آلومينيومي

پارتيشن هاي آلومينيومي در دکوراسيون به منظور زيبا سازي و جلوه دادن به محيط و گاهي براي جداسازي بين دو محيط مورد استفاده قرار مي گيرد. به عنوان مثال براي جداسازي محل ورودي منزل از اتاق نشيمن، جداسازي حال از پذيرايي، جداسازي آشپزخانه از اتاق نشيمن و براي جداسازي اتاق هاي بزرگ مورد استفاده قرار مي گيرد. يکي از مزيت هاي استفاده از اين کالا اين است که استفاده از آن در محيط هاي کوچک و بزرگ معمولا مانعي ندارد. با توجه به شرايط موجود در خانه مي توان از اين محصول به صورت دو جداره و تک جداره در انواع مختلف و در طرح ها و رنگ هاي متنوع استفاده کرد. امروزه با پيشرفت صنعت مد در ديزاين داخلي ديگر نيازي نيست با خشت و آجر در محيط هاي کوچک به جداسازي محيط داخلي پرداخت، اين پارتيشن ها تنوع زيادي دارد و شما مي توانيد متناسب با محيط منزل خود از انواع آن استفاده کنيد.

 

پارتيشن هاي آلومينيوم تک و دو جداره :

پارتيشن هاي آلومينيوم به دو صورت تک جداره و دو جداره در بازار عرضه مي گردند.  نوع تک جداره براي محيط هايي که سر و صداي کمتري دارد معمولا استفاده ميشود و نوع دوجداره در محيط هاي به مراتب شلوغ تر زيرا ميتواند تا حدي عايق صدا و حرارت باشد.

پارتيشن آلومينيومي دو جداره

پارتيشن آلومينيومي دو جداره به دليل استحکام و دوامي که دارد مي‌تواند بسيار مورد استفاده قرار گيرد.

از آنجايي که  متريال و کيفيت و استحکام آلومينيوم دو جداره بسيار بالا است  بنابراين قيمت بالاتري دارد اما در دراز مدت مي‌تواند براي بسيار مقرون به صرفه و اقتصادي باشد.

 زمان اجراي پارتيشن هاي دو جداره براي متراژ حدودي 30 الي 100 متر مربع حدود 20 الي 25 روز کاري اعلام مي گردد.

ويژگي‌هاي پارتيشن‌هاي آلومينيومي دو جداره

?. نصب سريع، زيبايي، قابليت تعويض قطعات.

?. درگير شدن فضاي کمتر و قابل جابه‌جا بودن.

?. رنگ بندي بيشتر نسبت به تک‌جداره.

?. قابليت اجراي کرکره در اين نوع پارتيشن وجود دارد.

پارتيشن آلومينيومي تک جداره

پارتيشن آلومينيومي تک جداره داراي ستون هاي محکم زيادي است که بدون هيچگونه لغزندگي و به صورت کاملا ثابت روي زمين قرار ميگيرد و همچنين لازم است بدانيد اين نوع پارتيشن به پارتيشن ارزان هم شناخته ميشود.

چهارچوب اين پارتيشن تک جداره به گونه اي طراحي شده است که نصب انواع تجهيزات و يراق به راحتي روي آنها انجام ميشود.

در اين پارتيشن‌ها با توجه درخواست مشتري مي‌توان ترکيبي از ام‌دي ‌اف و شيشه در قاب آلومينيومي استفاده کرد.

به طور کلي اين مدل پارتيشن داراي ويژگي ها و مزايايي است که علاوه بر تفکيک فضاي محيط ، نور لازم را ايجاد ميکند و همچنين تا حدي هم عايق صدا و حرارت است.

ويژگي‌هاي پارتيشن‌هاي آلومينيومي تک‌جداره

?. زيبايي وصف نشدني.

?. قابليت نصب لوگو بر روي شيشه.

?. استحکام و مقاومت بالا.

?. بهترين انتخاب براي محيط‌هايي که کوچک و کم جا هستند

?. قابليت رنگ شيشه و ام دي اف.

موارد استفاده پارتيشن آلومينيومي

موارد استفاده از پارتيشن آلومينيومي   در بخش‌هاي اداري و تجاري و حتي مسکوني بسيار زياد مي‌باشد. اين پارتيشن‌هاي آلومينيومي به دليل قابليت ترکيب شدن با انواع شيشه‌ها و حتي ساختارهاي چوبي مانند ام‌دي‌اف اين امکان را به شما مي‌دهد تا از لحاظ طراحي، دستتان باز باشد.

بيشتر کاربرد پارتيشن هاي آلومينيومي در مکان ها ، ادارات و شرکت هاي شلوغ و پرتردد مي باشد زيرا فريم اين پارتيشن ها از آلومينيوم ضخيم است و به سختي دچار تکان خوردن يا شکستن ميشود.

 

مواد تشکيل دهنده پارتيشن آلومينيومي

پارتيشن آلومينيومي دوجداره ترکيبي از چوب،  شيشه و آلومينيوم است که طراحي و ساخت آن به محيط مورد استفاده و رنگ دکوراسيون بستگي دارد.

مواد تشکيل دهنده پارتيشن‌هاي آلومينيومي از ترکيب پروفيل آلومينيوم مخصوص که توسط پنل هاي شيشه اي بزرگ ساخته مي‌شوند هستند که امروزه به عنوان يک سبک مدرن شناخته شده که با قابليت انعطاف‌پذيري که دارد در هر طرحي قابل ارائه است.

سخن پاياني

 اين روزها مانند گذشته ديگر نيازي به صرف هزينه هاي سرسام آور براي جداسازي فضا نيست و شما به راحتي مي توانيد با استفاده از اين محصول به اين امر دست پيدا کنيد. علاوه بر جداسازي فضا مي توانيد به يک دکوراسيون شيک و خاص نيز دست پيدا کنيد. به عنوان مثال شما مي توانيد در اتاق پذيرايي با جدا کردن فضاي نشيمن از فضاي بازي يک محيط خاص را تداعي و ايده پردازي کنيد. اين روزها اگر تمايل به جداسازي دو محيط از يک ديگر داشته باشيد بدون هيچ نگراني و به راحتي اين کار عملي مي شود.

شرکت پرچين يکي از بهترين توليد کنندگان پارتيشن در ايران مي باشد و با مجرب ترين کادر در خصوص نصب انواع پارتيشن مي تواند يک فضاي اداري مدرن و بسيار زيبا براي شما فراهم کند اگر نيازمند نصب پارتيشن هستيد به کارشناسان پرچين مراجعه کنيد.

با تشکر از همراهي و توجه شما عزيزان.

منبع: خبرفوري

 

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان بازدید : 300 تاريخ : جمعه 25 شهريور 1401 ساعت: 20:46

انکرتکست ها چگونه نوشته مي شوند و رمزگذاري آنها در سئو چگونه است؟

مي دانيد که پيوندها از طريق مجموعه اي از کدها توليد مي شوند. هنگام تجزيه و تحليل اين کد, شما متوجه خواهيد شد که بخشي از لينک به لنگر نسبت داده لنگرگاه است .به کلمات و شخصيت هاي متني که به سايت يا متن ديگري پيوند مي دهند لنگرها گفته مي شود. در واقع مي توان گفت که لنگر بخشي از پيوندي است که کاربرiews را مشاهده مي کند و مي تواند بر روي کلمه کليک کند.برخي از بک لينک pbn خاکستر دانستن با نام متن لينک و يا همچنين. کلمات موجود در متن پيوند به موتورهاي جستجو کمک مي کند تا موضوع فعاليت سايت را بهتر درک کنند. لنگر در لينک البته. انواع لنگرها را بشناسيد ما به جايي رسيديم که شما با مفهوم ارمو سر و کار داريد. مجريان مختلف-مقادير مختلفي دارند . در گذشته بهينه سازي سايت به اندازه امروز پيچيده نبود-کارشناسان سايت را با کلمه کليدي هدف خود پيوند مي دادند. و حتي براي کلمه کليدي رتبه بندي کردند and و برايشان جواب داد. رمزگذاري عمومي اطمينان حاصل کنيد که با کلمات "اينجا کليک کنيد" يا "برو اينجا"شنا مي کنيد. اين پيوندها به عنوان رمزگذاري عمومي شناخته مي شوند. در چند سال گذشته استفاده از اين لنگرگاه رايج بود-اما طي چند سال گذشته با تغيير قوانين الگوريتم گوگل-استفاده از اين پيوندها مي تواند به سايت شما برسد. رمزگذاري نام تجاري و يا تجاري هر پيوندي که از نام تجاري در متن خود استفاده کند لنگرگاه مارک يا مارک ناميده مي شود. استفاده از اين نوع رمزگذاري مگر اينکه نام کسب و کار شما همان کلمه کليدي هدف شما باشد.سايت هاي بهترين ب گرم and و در در حال حاضر بيشتر استفاده مي شود از اين لينک ها. لنگر متني خريد رپورتاژ دانشگاهي اين نوع رمزگذاري که به تاماريند نيز معروف است کلمه کليدي خاصي در متن خود ندارد و فقط از متن پيوند استفاده مي کند. لنگر متن کلمه کليدي + نام تجاري استفاده از کلمات کليدي و نام تجاري در متن لينک يکي ديگر از راه هاي عالي و بدون ضرر براي ايجاد پيوندهاي خوب است. اين نوع لنگرگاه معمولا شامل نام تجاري شما همراه با کلمه کليدي مورد نظر شما است. به عنوان مثال اصطلاح تبليغات اينترنتي جديد يک لنگر بسيار خوب است که شامل نام تجاري و کلمه کليدي مرتبط با سايت است. رمزگذاري تصوير به گوگل به طوري که روند ساخت لينک شما براي گوگل طبيعي به نظر مي رسد-بهتر است هر از گاهي پيوندهايي را در تصاوير سايت خود قرار دهيد. در چنين شرايطي تصوير به عنوان متن لنگر شناخته مي شود. بنابراين مي توانيد بگوييد-تصوير سايت شما هيچ متني براي پيوند ندارد شناسايي خواهد شد. انکورت در اين نوع از رمزگذاري, به جاي استفاده از کلمه کليدي مورد نظر خود را, شما با استفاده از عبارات يا معني يا مترادف. مثلا اگر کلمه کليدي "گل فروشي" براي هدف قرار دادن شما باشد متن لينک ها مي توان از عباراتي مانند "گل, عمده فروشي اينترنتي", "فروش اينترنتي گياهان و گل ها" يا "گل تزئيتي برخط" استفاده کرد. نکته مهم اين است که کلمه درen است. رمزگذاري طولاني تنها تفاوت بين لنگرگاه بلند (يا دم بلند) و دم بلند-دم بلند است. به عنوان مثال لينک هاي گوگل شامل 200 عامل براي رتبه بندي سايت هستند و گوگل ادوردز سرويس تبليغاتي گوگل است-رمزگذاري طولاني دارند. نسوز refr ممکن است بگوييد اين مهمترين است. در کلمه شما فقط کلمه کليدي مورد نظر اعتبار دامنه خود را در متن لينک استفاده کنيد. درست است که متن لينک-تاثير زيادي در ارتقاي رتبه بندي سايت شما دارد-اما استفاده بيش از حد از اين نوع لينک مي تواند سايت شما را جريمه کند. به عنوان مثال اگر کلمه کليدي يکي از صفحات سايت شما پيوند باشد-متن پيوندهايي که براي page صفحه ايجاد مي کنيد-اين کلمه کليدي براي بيلدينگ لينک خواهد بود. معرفي انواع مختلف متون رمزگذاري انطباق دقيق (مطابقت دقيق): متن ما ممکن است عنوان دقيق صفحه هدف يا کلمه کليدي کانوني صفحهen باشد. نيمه و نيمه انطباق (رل):.گاهي اوقات متون لنگر ما شامل کلمه کليدي مورد نظر با برخي تغييرات است. نام تجاري (مارک): اگر اولويت اصلي خود را معرفي کنيد سايت يا شرکت مال شماست, شما مي توانيد, تا حدي, متن لنگر, نام شرکت يا برند خود را روي بسته بندي مورد نياز قرار دهيد, کاربر به صفحه اي از وب سايت شما فقط با يک کليک فاصله دارد. بدون عنوان: در اين نوع متن لنگر از خود پيوند نيز به عنوان راهي براي برقراري ارتباط استفاده مي شود. به طوري که وب سايت مي تواند در ذهن خواننده باقي بماند. کلمه عبارت قابل کليک.Example نمونه اي از لنگر بدون متن. ناشناخته و عمومي (ژن اند):متن لنگر ناشناخته هيچ ارتباطي با انواع فوق ندارد و مي تواند يک متن بسيار ساده و کوتاه باشد. مثل "اينجا کليک کنيد" است. چگونه براي نوشتن يک لنگر بهتر تک به طور خلاصه و به طور مشخص به اصل بدون هيچ گونه مقدمه چيني برويد. وب سايت شما قرار است ارزش مخاطبان شما را فراهم کند-و همچنين ابزار اصلي براي نشان دادن اين ارزش به کاربر است. توصيه مي کنيم از جملات کامل در متن هاي لنگر خود استفاده نکنيد. متون لنگر مطابق با اصول ارمو بدون شک اين ويژگي را دارد :

خريد بک لينک و رپورتاژ

پيوند هدف مرتبط تراکم کلمات کليدي کلمه کم است از نوع ناشناخته (ر چاپي) نيست يک لنگر ساده و واضح چيست تک هنوز روش خاصي براي تعداد نويسه هاي استاندارد براي نوشتن متن لنگر وجود ندارد. با اين وجود توصيه مي شود اين عبارت را تا حد ممکن کوتاه و خاص نگه داريد. هنگام نوشتن اين متن-هميشه به دو نکته توجه کنيد: صفحه هدف بايد به بهترين و صادقانه ترين روش توصيف شود. کاربران را تشويق به کليک بر روي لينک نحوه نوشتن c سي Related مربوط به صفحه هدف؟ اگر موتور جستجو تشخيص دهد که متن لنگر و صفحه مورد نظر به خوبي متصل هستند-هر دو صفحه بک لينک و صفحه پيوند گيرنده هر دو شانس خوبي براي رتبه بندي بالاتر در جستجوي موضوع مورد نظر دارند. چگونه تراکم کلمه کليدي بر کيفيت عملکرد متون لنگر تاثير مي گذارد دارد الگوريتم پنگوen گوگل به دنبال کلمات کليدي با دقت بسيار بالاتر در متون لنگر است. اگر پيوندهاي زيادي با همان انچو و inside در داخل محتوا وجود داشته باشد-گوگل گمان مي کند که اين پيوندها ممکن است واقعي نباشند و صرفا به منظور فريب کاربران ايجاد شده اند. در پايان… صداقت هميشه مهم است و در بحث از اهميت بيشتري برخوردار مي شود. بنابراين در ابتدا build ساخت يک سايت و ايجاد محتوا براين پيشنهاد مي کنيم هميشه از روش هاي استاندارد استفاده کنيد و سايت خود را در صفحات جستجو بالا ببريدly به کيفيت محتوا و طراحي کاربردي اعتماد کنيد منبع : https://www.gilseo.ir

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان بازدید : 326 تاريخ : شنبه 19 شهريور 1401 ساعت: 0:54

گل هاي عروس نشان دهنده معصوميت هستند

گل‌هاي «نفس نوزاد»، هديه‌اي تند و نمادين در مراسم حمام نوزاد، بيانگر بي‌گناهي و بي‌گناهي يک کودک تازه متولد شده است. گلها ظاهري ظريف و برفي مانند و زيبايي ملايم و برازنده اي دارند. در نتيجه، اين چيزها به برانگيختن حس خلوص شيرين مانند "نفس کودک" کمک مي کند.

جادوي ابدي گل هاي ژيپسوفيلا

گل هاي ژيپسوفيلا تا مدت ها پس از بريده شدن، قدرت خود را حفظ مي کنند. در نتيجه آنها به نماد عشق ابدي تبديل شده اند. گل هاي زيبا تالارهاي عروسي متعددي را زينت داده اند و دسته گل ها و تزئينات بي شماري را پر کرده اند.

در حالي که رنگ سفيد معمولاً محبوب ترين و شناخته شده ترين رنگ گل هاي ژيپسوفيلا است، مي توانيد گل ها را در رنگ هاي خيره کننده زيادي پيدا کنيد. به دسته گل هاي روز ولنتاين بعدي خود گل هاي عروس قرمز اضافه کنيد يا به دوستي که در انتظار پسر است، گل هاي عروس آبي را هديه دهيد.

قدرت آرام گل هاي نفس نوزاد

معني گل هاي ژيپسوفيلا در توانايي آنها در بيان يک بيانيه نرم نهفته است. گاهي اوقات اين چيزهاي کوچک هستند که جادويي ترين هستند. گاهي ظريف ترين صداها عميق ترين صداها نيز هستند

قيمت و خريد گل عروس

گل عروس نسبت به بسياري از گياهان قيمت معقول و مناسبي دارد. با هزينه متوسطي مي‌توان يک دسته گل ژيپسوفيلا را خريداري کرد و با گياهان ارزان قيمت ديگري ديزاين کرد.

 

گل ژيپسوفيلا نماد پاکي، عشق و صداقت است به همين علت در سرتاسر جهان به عنوان يک گزينه براي هديه دادن انتخاب مي‌شود؛ شما هم اگر قصد هديه دادن به کسي را داريد، با خريد گل ژيپسوفيلا ميتوانيد عزيزانتان را خوشحال کنيد.

هر آنچه که بايد در مورد گل ژيپسوفيلا يا عروس بدانيد

از بين بردن منفي بافي با گل هاي نفس نوزاد

گل‌هاي نفس کودک را در اطراف خانه رشد دهيد و با انرژي مثبت و مفيد از خود محافظت کنيد. در معصوميت و پاکي خود، آنها مي توانند خانه را در برابر انبوه هاي منفي که ممکن است آرامش زندگي شما را تهديد کند، محافظت کنند.

گل هاي عروس از تهديدات ناديده محافظت مي کنند

وقتي به محافظت از خود فکر مي کنيم، آنچه معمولاً به ذهنمان خطور مي کند سيستم هاي هشدار، سلاح ها و امنيت عمومي است. در حالي که اينها به خودي خود سطحي از محافظت را ارائه مي دهند، ممکن است از شما در برابر "مزاحمين" که ممکن است به صورت ناديده و ناشناخته وارد خانه يا فضاي شما شوند محافظت نکنند.

 

با گل هاي نفس کودک از سلامت عاطفي خود محافظت کنيد

براي مثال، هيچ سيستم هشداري تنظيم نشده است که وقتي هواي افسردگي به خانه شما مي‌آيد خاموش شود. يا زماني که يکي از دوستان يا اعضاي خانواده از فضاي شما بازديد مي کند و با سمي بودن فضاي شما را تزئين مي کند. و در حالي که ممکن است اين چيزها به عنوان يک خطر واضح و فعلي مانند يک مهاجم مسلح ديده نشوند، در صورت عدم کنترل مي توانند آسيب طولاني مدت به سلامتي شما وارد کنند.

چرا دسته گل قلبي انتخابي مناسب براي عاشقانه هاي شماست؟

هر آنچه که بايد در مورد گل ژيپسوفيلا يا عروس بدانيد

امروزه دسته گل طرفداران زيادي را به خود اختصاص داده اند.مجموعه اي از گل ها با نظم و زيبايي خاصي در کنار هم چيده شده اند مدل قلبي دسته گل ژيپسوفيلا آن را مناسب براي عاشقانه هاي شما همچون پيشنهاد دوستي، ولنتاين، تبريک تولد و …  کرده است.

براي خريد دسته گل قلبي کليک نماييد

منفي با گل هاي نفس نوزاد خلع سلاح مي شود

تاريکي و منفي‌گرايي با زيبايي و خلوصي که گل‌هاي نفس کودک نشان مي‌دهند خلع سلاح مي‌شوند. اين به نوبه خود مي‌تواند منجر شود که مهمانان شما احساسات سمي را که در خانه دارند، ترک کنند، زيرا قلب آنها با سادگي زيبايي نفس کودک گرم مي‌شود. محافظت از منفي ها کار احمقانه اي نيست. اين چيزي است که مي تواند اطمينان حاصل کند که آرامش و امنيت واقعي خانه شما دست نخورده باقي مي ماند

گل‌هاي نفس کودک، پرکننده‌هاي زيادي را براي دسته گلها فراهم مي‌کنند

گل هاي Baby's Breath يک پرکننده عالي هستند و به شما کمک مي کنند تا يک دسته گل پر از شکوفه هاي زيبا ايجاد کنيد.

منبع :  https://jamejamonline.ir/fa/news/1378631/%D9%87%D8%B1-%D8%A2%D9%86%DA%86%D9%87-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%DA%AF%D9%84-%DA%98%DB%8C%D9%BE%D8%B3%D9%88%D9%81%DB%8C%D9%84%D8%A7-%DB%8C%D8%A7-%D8%B9%D8%B1%D9%88%D8%B3-%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF

https://myspace.com/marriotkeziah3
https://disqus.com/by/marriotkeziah3/about/
https://www.goodreads.com/user/show/155028027-marriot-keziah
https://en.gravatar.com/marriotkeziah3
https://www.ted.com/profiles/37617273
https://www.behance.net/marriotkeziah
https://marriotkeziah3.livejoual.com/profile
https://www.quora.com/profile/Marriot-Keziah
https://issuu.com/marriotkeziah3
دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان بازدید : 231 تاريخ : جمعه 18 شهريور 1401 ساعت: 16:16

هنديکپ چيست؟ | آموزش هنديکپ

در مدلي از بازي شرط بندي ورزشي شما نسبت به تعداد گل به تيم مقابل آوانس ميدهيد ، به اين نوع شرط بندي ، پيش بيني هنديکپ ميگويند .

جه درک بهتر اين نوع از پيش بيني فوتبال براي شما مثالي مي گوييم. به عنوان مثال شما وقتي که هنديکپ منفي دو يک تيم را انتخاب ميکنيد زماني برنده شرط ميشويد که اين تيم با اختلاف سه گل يا بيشتر پيروز بازي باشد . در موقعيتي که اين تيم بازي را با اختلاف 2 گل ببرد شرط شما فسخ خواهد شد و در صورتي که اين تيم با يک اختلاف برنده بازي باشد يا نتيجه بازي مساوي شود شما عملا شرط را مي بازيد.

انواع پيش بيني هنديکپ

هنديکپ در کشور ها و رشته هاي ورزشي مختلف تعريف متفاوتي دارد . ولي در اين بين چند نوع هنديکپ را همه وبسايت هاي شرط بندي ورزشي و به ويژه سايت هاي شرط بندي معتبر مثل چيتا بت با مفهوم مشابهي به کاربران خود عرضه کرده اند.

مهمترين شرط بندي هاي هنديکپ هنديکپ آسيايي ، هنديکپ سه تايي يا اروپايي ،هنديکپ دوبل ،هنديکپ صفر مي باشند. چيتا بت در اين  مقاله به شرح آنها پرداخته است:

 

 

به جداول زير دقت کنيد تا متوجه بيشتر گفته‌هاي ما باشيد.

برد کل مبلغ شرط بندي برنده است
نيم برد نيمي از مبلغ شرط بندي برنده است و نيم ديگر عينا برگردانده مي‌شود
برگشت شرط کل مبلغ شرط بندي عينا برگردانده ميشود
نيم باخت نيمي از مبلغ شرط بندي بازنده است و نيم ديگر عينا برگردانده مي‌شود
باخت کل مبلغ شرط بندي بازنده است

راههاي انتخاب درست شرط بندي

اوساسونا (+?.??): اوساسونا در حالت پايين، ? گل جلو است و در حالت بالا، ?.? گل جلو است. بازي ?-? به نفع بارسلونا شده است. در حالت پايين، بازي ?-? شده است و در حالت بالا، بازي ?-?.? شده است. در حالت پايين، پيش‌بيني برگشت مي‌خورد و در حالت بالا پيش‌بيني صحيح است. در واقع نيمي از مبلغ پيش‌بيني، برگشت مي‌خورد و نيمي از مبلغ پيش‌بيني برنده جايزه مي‌شود.

اوساسونا (+?.??): اوساسونا در حالت پايين، ?.? گل جلو است و در حالت بالا، ? گل جلو است. بازي ?-? به نفع بارسلونا شده است. در حالت پايين، بازي ?-?.? شده است و در حالت بالا، بازي ?-? شده است. . در هر دو حالت پيش‌بيني صحيح است و مجموعاً پيش‌بيني صحيح است.

بيشتر: چيتا بت https://cheeta-bet1.info

مابقي پيش‌بيني‌هاي مربوط به تعداد گل‌هاي جلو بودن اوساسونا نيز با توجه به نتيجه بازي به نفع اوساسونا خواهد بود.

 

هنديکپ آسيايي

هنديکپ آسيايي ، مشهورترين پيش بيني هنديکپ در بين کاربران وبسايت هاي شرط بندي مي باشد.

تصوير بالا نمونه اي از هنديکپ آسيايي مي باشد. اکنون به توضيح نحوه اجراي قوانين در شرط بندي هنديکپ ميپردازيم .

 

مثال :

در صورتي که بازي را با هنديکپ -1 تيم ميزبان شرط بسته ايد . در صورتي که تيم ميزبان با اختلاف 2 گل برنده شود و يا بيشتر ، شرط شما پيروز مي باشد.

در صورتي که بازي را با اختلاف بک گل ببرد مبلغ شما برگشت داده ميشود و اگر بازي مساوي شود و يا تيم مهمان بازي را ببرد شما شرط را مي بازيد.

+0 يا -0 در هنديکپ آسيايي چه معنايي دارد؟

0.00+ يا 0.00- در هنديکپ آسيايي همان “Draw No Bet” مي باشد کـه شايد پيش از اين مشاهده کرده باشيد. +/0.00 در شرط‌بندي هنديکپ آسيايي بـه اين معني اسـت کـه شـما شانس کمتري را براي هر يک از تيم‌ها براي برنده شدن دريک مسابقه دريافت مي کنيد، ولي در صورتي که تيم منتخب شـما برنده نشود و بازي با تساوي بـه اتمام برسد، بـه عنوان يک فشار، سهام خودرا پس ميگيريد.

يک تصور غلط رايج در مورد شرط بندي هنديکپ آسيايي در نگاه اول بـه خطوط شرط بندي هنديکپ آسيايي +0 يا -0 مي باشد. اغلب، شخصي کـه تازه وارد شرط‌بندي هنديکپ آسيايي شده اسـت، ممکن اسـت فکر کند.

چون هيچ مزيت يا ضرري براي هيچ يک از طرفين وجود ندارد کـه اين خط +0 مانند يک شرط بندي معمولي 1×2 در نتيجه تمام وقت باشد. شانس شرط بندي موجود نشان مي دهد کـه چگونه آن ها کاملاً متفاوت هستند.

همان طور کـه از جدول بالا مي‌بينيد، تيم A مورد علاقه بازي اسـت و با -0.00 شروع مي شود در حالي کـه تيم B ضعيف اسـت و +0.00 را دريافت مي کند.با اين حال، تا زماني کـه درنظر نگيريد کـه شانس هنديکپ آسيايي نتيجه تساوي را ارائه نمي‌دهد، ممکن اسـت منطقي نباشد. «در واقع، هيچ هنديکپ آسيايي گزينه تساوي را ارائه نميدهد».

 

بنابر اين بياييد عده اي از عکسهاي «و نام تيم ها [با عرض عذر از طرفداران آرسنال]» را دراين مورد بياوريم و نشان دهيم کـه نتيجه شرط بندي ها چه نتايج متفاوتي را براي بازي بـه همراه خواهد داشت.

چلسي -0.00 برد برد

Draw Push

باخت باخت

آرسنال +0.00 برد برد

Draw Push

باخت باخت

هنديکپ صفر

در شرط بندي بالا تصور کنيد هنديکپ صفر ميزبان را انتخاب کرده و روي آن شرط بسته ايد .

اگر ميزبان ببرد شما برنده هستيد . و اگر بازي مساوي شود مبلغ شرط شما برگشت خواهد شد و در صورتي که تيم مهمان برنده شود شما شرط را باخته ايد .

 

هنديکپ سه تايي يا هنديکپ اروپايي

هنديکپ اروپايي نيز به صورت عددي است . با اين تفاوت که در گزينه هاي هنديکپ اروپايي فقط اعداد صحيح را ميتوان انتخاب کرد .

براي مثال :

در هنديکپ منفي يک ميزبان اگر ميزبان با اختلاف 2 گل بازي را ببرد شما برنده هستيد .

در هنديکپ منفي يک مساوي اگر ميزبان دقيقا با يک پل بازي را ببرد نيز هنديکپ شما برنده ميشود .

و اگرميهمان مساوي کند يا ببرد هنديکپ مثبت 1 مهمان شما برنده شرط خواهد بود .

آيا شرط هنديکپ سود شما را زياد مي کند؟

با به کار بردن برخي توصيه ها و استفاده از شرط هنديکپ مي توانيد ابزار بسيار قوي براي سودآوري در شرط بندي فوتبال به دست بياوريد. اگر به تازگي با شرط هنديکپ آشنا شده ايد، توصيه مي کنيم که روي بازي هاي تيم هاي قوي شرط بندي کنيد. تيم هايي را انتخاب کنيد که فکر مي کنيد با اختلاف ? گل يا بيشتر برنده مي شوند. گاهي اوقات شما شرط هنديکپ تيم هايي را انتخاب کرده ايد که حتي با وجود برد تيم در بازي، باز هم نمي توانند به حد نصاب برسند و شما بازنده شرط مي شويد. با اين حال، اجازه ندهيد يکي دو شرط هنديکپ ناموفق باعث شود که فرصت ايده آلي براي شرط بندي هاي سودآور را از دست دهيد. قطعا بازيکنان برنده و قماربازان حرفه اي ورزشي از چنين رويکردي بهره مي برند که مي توانند براي مدت طولاني درآمدي ثابت پيدا کنند.

 

هنديکپ واليبال

شرط بندي هنديکپ يکي از گزينه هاي بسيار عالي براي شرط بندي که در ورزش هاي مختلف از جمله واليبال کاربرد زيادي دارد. هنديکپ به خصوص در بازي هايي که اختلاف دو تيم بالاست و يکي از تيم ها بسيار قوي تر از ديگري است گزينه معقولي است. ورزش واليبال در صورتي که بازي نزديک به هم باشد تا ? ست ادامه پيدا مي کند. ولي اگر تيمي برتري محسوسي نسبت به تيم ديگر داشته باشد، مي تواند در همان ? ست اول بازي را تمام کند. در چنين بازي هايي حرفه اي هاي شرط بندي از هنديکپ واليبال استفاده مي کنند. معمولا در هنديکپ واليبال براي تيم قوي تر هنديکپ منفي و براي تيم ضعيف هم هنديکپ مثبت کاربرد دارد.

پرکابردترين گزينه هنديکپ واليبال هنديکپ ?- تيم الف، تيم قوي تر است. هنديکپ اين تيم ابتدا به اين معني است که تيم الف قطعا بازي را برنده مي شود. دوما هم اينکه اگر يکي از ست هايي که تيم الف برده را کم کنيم و به تيم ب بدهيم، باز هم اين تيم الف است که برنده مي شود. براي مثال، اگر بازي ? بر صفر شود. شما هم ? ست را به تيم ب بدهيد، باز هم بازي ?-? به نفع تيم الف مي شود و شما هم برنده شرط هنديکپ واليبال مي شويد. در نهايت بايد بگوييم که دليل اصلي به کار رفتن گزينه هنديکپ واليبال اضافه کردن هيجان به شرط بندي ها و البته بالا بردن ضرايب در بازي هايي است که اختلاف دو تيم بسيار بالا است.

جدول هنديکپ

با همه اطلاعاتي در مورد هنديکپ آسيايي داديم، باز هم هيچ چيز جاي جدول کامل هنديکپ را نمي گيرد. در اينجا جدول کامل شرط بندي هنديکپ را بررسي کرده ايم تا بتوانيد به راحتي نتيجه شرط خود را با انتخاب هر کدام از گزينه هاي هنديکپ بدانيد. نتيجه شرط هاي هنديکپ هم معمولا باخت، برد، نيم برد، نيم باخت و فسخ (Push) شرط است.

نکته خيلي مهم درباره هنديکپ بازي زنده

در تمامي هنديکپ ها اگر وسط بازي و بصورت زنده ميخواهيد پيش بيني کنيد و گلي رد و بدل شده است حتما دقت کنيد که بعضي از سايت هاي پيش بيني و شرطبندي  از همان لحظه و از همان نتيجه هنديکپ را حساب مي کنند. يعن اگر بازي 1-0 شده و شما ميخواهيد هنديکپ بزنيد، بايد بازي را 0-0 فرض کنيد.

ولي در بعضي از سايت ها اينطور نيست و نتيجه فعلي بازي محاسبه مي شود.

بايد به پشتيباني سايت پيام بدين و بپرسين. و يا به ضريب ها نگاه کنيد اگر ضريب خيلي بيشتر يا کمتر از چيزي که فکر مي کنيد هست اول مطمئن شويد که نوع محاسبه هنديکپ در بازي زنده در اون سايت به چه صورت هست.

 

جمع بندي

در مجموع کلام و پس از مطالعه مواردي که در بالا گفته شد بايد به خوبي ياد گرفته باشيد که هنديکپ چيست و اين نکته را بدانيد که اين نوع شرط به خاطر افزايش ضرايب و سود بيشتري که به شرط بندان مي‌رساند بسيار محبوب‌تر از حالت عادي است چرا که کمتر پيش بيني را مي‌توان يافت که مي‌تواند در شرط بندي نتيجه‌اي خوب با ريسک تقريبي کمي ارائه دهد. ضرايب تيم محبوب طبق قوانين هنديکپ افزايش مي‌يابند. بسياري از کساني که در اين راه حرفه‌اي شده‌اند اين آپشن را به شرط بندي ميکس خود اضافه مي‌کنند تا بدين وسيله سود بيشتري را به جيب بزنند

سوالات متداول کاربران درباره شرط بندي هنديکپ

تفاوت بين شرط بندي هنديکپ و هنديکپ آسيايي چيست؟

فرقي ندارد. هنديکپ آسيايي از آنجا به اين نام شهرت پيدا کرده که در آسيا محبوبيت بالايي دارد. در هر دو مدل شرط بندي از آوانس گل براي کمتر کردن اختلاف بين دو تيم استفاده مي شود.

آيا شرط بندي هنديکپ فقط در فوتبال به کار مي رود؟

خير، اينطور نيست. شرط بندي هنديکپ در رشته هاي ورزشي مانند راگبي، فوتبال آمريکايي، تنيس، بسکتبال و ساير رشته ها کاربرد دارد. حتي برخي بنگاه هاي شرط بندي از هنديکپ در رشته هاي مسابقه اي همچون اسب دواني نيز استفاده مي شود.

فرق بين هنديکپ اروپايي و آسيايي چيست؟

در هنديکپ آسيايي از اعشار استفاده مي شود. ولي در هنديکپ اروپايي اعداد کامل به کار مي رود.

بهترين زمان استفاده از شرط هنديکپ چه زماني است؟

بهترين زمان براي شروع استفاده از شرط هنديکپ زماني است که در بازي نتوانيد گزينه هاي شرط بندي قابل صرفه اي را پيدا کنيد. ولي مي توانيد با شرط بندي هنديکپ بدون اينکه بخواهيد با اختلاف تيم ها فکر کنيد، از گزينه هاي مقرون به صرفه و سودآوري برخوردار شويد.

 

منبع: بتکارت بت کارت betcart

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان بازدید : 244 تاريخ : پنجشنبه 17 شهريور 1401 ساعت: 11:07

تبليغات گوگل (AdWords)

Google Ads يک برنامه تبليغاتي از شرکت Google است و بيشتر به عنوان بخشي از استراتژي SEA استفاده مي شود.

 

با گوگل ادز، تبليغ کنندگان گزينه هاي مختلفي براي حضور آنلاين در شبکه تبليغاتي گوگل دارند. از يک طرف، اين شبکه شامل فضاهاي تبليغاتي در بالا، پايين و در کنار SERP ها و همچنين در YouTube، در برنامه هاي اندرويد و در تمام صفحاتي است که از طريق Google AdSense کسب درآمد مي شوند. نام قديمي AdWords از کلمات "Advert" (تبليغات آلماني) و "Word" (کلمه آلماني) تشکيل شده است و بنابراين مي تواند به عنوان "کلمه تبليغاتي" ترجمه شود.

 

تبليغات گوگل: منبع اصلي درآمد گوگل

 

هرکسي که به طور حرفه اي با مباحث بهينه سازي موتورهاي جستجو و اينترنت سر و کار نداشته باشد، اغلب با اين سوال مواجه مي شود که درآمد بالاي گروه موتور جستجوي گوگل از کجا مي آيد؟ گوگل ادز پاسخ اين سوال را دارد. از سال 2000، زماني که گوگل تصميم گرفت جستجوي بدون آگهي خود را با تبليغات تامين کند، Google Ads منبع اصلي درآمد شرکت Mountain View بوده است.

 

با ايجاد برنامه تبليغاتي خود، گوگل همچنان بر بازار در حوزه SEM تسلط دارد و بسيار جلوتر از محصولات رقيب مانند تبليغات بينگ است. محبوبيت موتور جستجوي گوگل که 90 درصد از مردم برخي از کشورهاي جهان از آن استفاده مي کنند، باعث تسلط بر بازار مي شود.

 

برنامه تبليغاتي Google Ads از زمان تأسيس به طور مداوم توسعه يافته است و بسته به شکل تبليغات، از جمله هدف گذاري، طيف گسترده اي از گزينه ها را براي قرار دادن تبليغات آنلاين به تبليغ کنندگان ارائه مي دهد.

 

خلاصه اي از مراحل فردي رشد

 

Google Ads محصول اصلي گروه Google است. در کمتر از 15 سال، پلت فرم تبليغاتي به طور مداوم تکامل يافته است.

 

1998: شرکت Google Inc. تاسيس شد

آگوست 2000: شروع برنامه حامي مالي گوگل

اکتبر 2000: گوگل نسخه بتاي AdWords خود را با تقريباً 400 تبليغ کننده در ابتدا فقط در بازار انگليسي زبان راه اندازي کرد.

2001-2004: اصلاحات مداوم در دستورالعمل هاي تبليغاتي و گسترش پيشنهاد به زبان هاي ديگر مانند فرانسوي، اسپانيايي، آلماني و چيني

2006: API AdWords قابل شارژ مي شود. نصب يک وبلاگ جداگانه براي کاربران AdWords "Inside AdWords" (از سال 2008 به زبان آلماني نيز موجود است)

2008: براي اولين بار مي توان تبليغات را براي دستگاه هاي پاياني خاصي مانند آيفون تنظيم کرد

اواسط سال 2008: گسترش دستورالعمل هاي کيفيت براي کلمات کليدي و گروه هاي تبليغاتي

2012: يوتيوب بخشي از شبکه تبليغاتي AdWords است. اکنون تبليغات ويديويي با AdWords امکان پذير است

همچنين در سال 2012: گسترش گزينه هاي هدف گيري

2013: گسترش پيشنهاد تبليغاتي از طريق تبليغات فهرست محصولات، که براي آن بايد از Google Merchant Center نيز استفاده شود.

2018: تغيير نام به Google Ads

 

 

ساخت کمپين تبليغاتي گوگل

 

يک حساب Google معتبر و يک وب سايت قابل دسترسي براي ايجاد کمپين هاي تبليغاتي Google مورد نياز است.

 

سلسله مراتب در حساب به شرح زير است:

 

ابتدا کمپين ايجاد مي شود که از يک يا چند گروه تبليغاتي تشکيل شده است که به نوبه خود حاوي چندين کلمه کليدي است.

 

امکان ايجاد کمپين هاي مختلف در يک حساب تبليغاتي وجود دارد. از آنجايي که هر کمپين با بودجه روزانه جداگانه ارائه مي شود، محصولات يا مناطق مختلف وب سايت مي توانند هرکدام با کمپين متفاوتي تبليغ شوند و بسته به هدف کمپين مي توان هدف گذاري را هم تراز کرد. تبليغ کنندگان بايد هميشه با کمپين هاي متعدد کار کنند تا به دقيق ترين و کارآمدترين تخصيص بودجه ممکن دست يابند.

 

 

انواع تبليغات و ساختار آنها

 

تبليغ‌کنندگان اين گزينه را دارند که از انواع تبليغات مختلف با Google Ads استفاده کنند. اينها بايد بر اساس اهداف بازاريابي از قبل تعريف شده انتخاب شوند.

 

            تبليغات متني: تبليغات متني کلاسيکي هستند که از طريق Google Ads قرار مي گيرند، مي توانند در کنار، بالا يا پايين Google SERP نمايش داده شوند يا در سايت هاي شريک در شبکه تبليغاتي Google که از Google AdSense استفاده مي کنند ظاهر شوند. هر تبليغ متني از يک عنوان آگهي، يک متن آگهي دو خطي و لينک نمايش داده شده تشکيل شده است.

 محدوديت طول کاراکتر اعمال مي شود. عنوان نمي تواند بيش از 25 کاراکتر باشد، در حالي که متن آگهي در هر خط و پيوند نمايش داده شده به 35 کاراکتر محدود مي شود. مهم است که هيچ کاراکتر خاصي در متن پيوند استفاده نشود. به همين ترتيب، استفاده از علامت سوال يا علامت تعجب تنها يک بار در متن آگهي مجاز است.

 

            تبليغات تصويري: تبليغات تصويري به صورت فايل هاي GIF يا فلش هستند که در صفحات شبکه تبليغاتي گوگل که از AdSense استفاده مي کنند، نمايش داده مي شوند. تبليغات تصويري را مي‌توانيد توسط خودتان ايجاد کنيد و از طريق Ads Interface آپلود کنيد يا با استفاده از ابزار Ads Ads ايجاد کنيد. تبليغات تصويري قبل از تاييد بررسي مي شوند. بررسي ممکن است تا سه روز کاري طول بکشد.

http://gg.gg/1205co

https://bit.ly/3dDd0Lj

 

            تبليغات فهرست محصولات: شکل خاصي از تبليغات در Google Ads هستند. اينها تبليغات تصويري با برچسب قيمت و حداقل متن هستند که در کنار يا بالاي بازديدهاي جستجوي ارگانيک ظاهر مي شوند. Ads داده‌هاي آگهي‌هاي فهرست محصول را از فيد داده‌هاي محصول از طريق Google Merchant Center به دست مي‌آورد. شرايط خاصي براي ايجاد اين رکورد داده اعمال مي شود که مي توانيد آن را در اينجا مشاهده کنيد:

 

https://support.google.com/merchants/answer/188494

            تبليغات ويديويي: در اينجا، تبليغ‌کنندگان اين فرصت را دارند که ويديوهاي YouTube خود را در ساير کانال‌هاي YouTube تبليغ کنند. ويديوهاي کليک براي پخش يا حمايت مالي نيز امکان پذير است. صورت‌حساب توسط CPC انجام مي‌شود.

 

قيمت ها چگونه تعيين مي شود؟

 

مدل رايج صورت‌حساب براي تبليغات گوگل، به اصطلاح CPC (هزينه به ازاي کليک) است، يعني هزينه‌هايي که تبليغ‌کنندگان براي يک کليک روي تبليغ خود مي‌پردازند. سطح CPC در درجه اول به اين بستگي دارد که تبليغ‌کنندگان ديگر چقدر مايلند براي يک کلمه کليدي خاص که باعث نمايش تبليغي شده است که در نهايت توسط کاربران کليک شده است، بپردازند.

اين در مهدي نجاري سئو سايت پيچيده به نظر مي رسد، اما در اصل Google Ads بر اساس مدل پيشنهادي کار مي کند. بنابراين نوعي حراج براي قيمت کلمات کليدي است. هر تبليغ کننده پيشنهادي براي يک کلمه کليدي ارسال مي کند. کساني که مايل به پرداخت حداکثر قيمت براي يک کليک بر روي يک تبليغ براي يک کلمه کليدي خاص هستند، در جايگاه برجسته ترين تبليغات قرار مي گيرند.

 

اما اين فقط کسري از قيمت کليک را نشان مي دهد. زيرا گوگل عوامل ديگري را معرفي کرده است که ميزان واقعي CPC را تعيين مي کند:

 

            امتياز کيفيت: تعيين مي کند که يک کلمه کليدي در ترکيب با متن تبليغ چقدر با صفحه فرود مطابقت دارد. علاوه بر اين، مقاديري مانند سرعت بارگذاري يا در دسترس بودن نيز بر سطح فاکتور کيفيت تأثير مي گذارد. دامنه از 1 تا 10 گسترش مي يابد که 10 بهترين رتبه است.

            تعداد رقبا براي يک کلمه کليدي خاص: قيمت کليک براي يک کلمه کليدي در يک صنعت رقابتي مانند اعتبار گاهي اوقات مي تواند به چندين يورو افزايش يابد، در حالي که ميانگين CPC 10 سنت براي ساير صنايع رايج است.

 

            کيفيت حساب تبليغاتي: Google مي‌تواند با تنظيم قيمت‌ها و افزودن کليدواژه‌ها و موارد ديگر، ميزان حفظ حساب تبليغاتي را ببيند. هرچه مراقبت کمتري براي حفظ حساب تبليغاتي انجام شود، قيمت کليک بالاتر مي‌رود

            هدف گذاري: در اينجا اين نقش دارد که نوع هدف "تطابق دقيق" يا "تطابق گسترده" براي يک کلمه کليدي انتخاب شود.

 

علاوه بر مؤلفه هايي که قبلاً ذکر شد، شکل تبليغات نيز تعيين مي کند که تبليغات با Google Ads چقدر هزينه دارد.

 

https://myspace.com/lacyraley2

https://disqus.com/by/lacyraley2/about/

https://en.gravatar.com/lacyraley2

https://www.ted.com/profiles/36984875/about

https://www.behance.net/lacyraley

https://lacyraley2.livejoual.com/profile

https://www.twitch.tv/lacyraley2

https://www.openstreetmap.org/user/LacyRaley2

https://www.tripadvisor.com/Profile/464lacyr

https://www.4shared.com/u/3xJzygYp/LacyRaley2.html

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان بازدید : 204 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 21:18

تجاوز به عنف در کرج

موضوع تجاوز مسئله‌اي مي‌باشد که در خيلي از کشورهاي جهان به آن به عنوان يک معضل نگاه مي‌کنند. در ابتدا اگر بخواهيم تجاوز به عنف را تعريف کنيم بدين گونه تعريف مي‌کنيم که اگر مرد و زني با هم در ارتباط باشند و مرد بدون رضايت زن با او رابطه جنسي برقرار کند، زناي عنف به آن گفته مي‌شود.

بر طبق ماده ??? در قانون مجازات اسلامي تصويب شده است که اگر فردي به عنف تجاوز کند حکمش اعدام خواهد بود. در اين راستا ما مي‌خواهيم تجاوز به عنف در کرج را بررسي کنيم و جزيياتش را نيز مورد بررسي قرار دهيم پس تا انتها با ما همراه باشيد.

بررسي تجاوز به عنف در کرج  و موارد مربوط به آن

اگر در کرج مواردي مثل انجام رابطه جنسي در حالت بيهوشي باشد و يا فرد در خواب باشد و اصلاً کنترلي بر روي خودش نداشته باشد جز موارد تجاوز به عنف طبقه‌بندي مي‌شود به طوري که در هر يک از اين حالت‌ها مرد اختر را اغفال نموده به طوري که درصدد تجاوز به او نيز مي‌باشد.

در همه کشورها تجاوز به عنف جز جرائم غير قابل بخشش طبقه بندي مي‌شود همچنين در قوانين مجازات اسلامي همان طور که مطرح کرديم حکم تجاوز به عنف نيز اعدام است با اين حال اگر يک وکيل کارکشته پرونده تجاوز به عنف را بر عهده بگيرد  مي‌تواند تخفيفي در مجازات فرد ايجاد کند و حتي تصميم قاضي پرونده را در صدد پرونده تجاوز به عنف تغيير دهيد.

بررسي ماده ??? قانون مجازات اسلامي در راستاي تجاوز به عنف در استان البرز

در اين قانون بدين  گونه مطرح مي‌شود که اگر زنا با محارم نسبي انجام شود حکمش اعدام است و به آن اعدام زاني نيز مي گويند. در بخش برد اگر يک مردي که دينش اسلام نباشد با زن مسلمان زنا کند اين کار نيز حکمش اعدام خواهد بود.

در اين موارد تبصره‌هايي نيز مطرح مي‌شود، مثلاً اگر کسي با يک زن که رضايت رابطه جنسي با طرف ندارد، او را بي‌هوش کند و با او رابطه جنسي داشته باشد اين مورد همان زناي به عنف نيز خواهد بود که در قسمت قبل نيز در اين مقاله ما اين مورد را مطرح ساختيم.

ولي همان طور که مطرح کرديم زناي به عنف در تمامي کشورها جرم محسوب مي‌شود مثلاً در کشورهاي اروپايي مثل فرانسه و يا آلمان اگر فردي اين کار را انجام دهد مجازات سختي در پي خواهد داشت.

اگر تجاوز به عنف به يک دختر باکره انجام شود چه حکمي دارد؟

اگر در تجاوز به عنف در کرج، فردي که بر او تجاوز صورت گرفته دختر باکره باشد، فرد متجاوز بايد تمامي کارهايي که انجام داده را بپذيرد و مبلغي به عنوان مهرالمثل را به دختر بدهد، در صورتي که دختر باکره نباشد نيز بايد همين امر پرداخت گردد.

بررسي جرم فرد به عنوان تجاوز به عنف در استان البرز

مسئله تجاوز به عنف در استان البرز به يک مسئله مهم در چند سال گذشته تبديل گشته است. اگر فردي در شهر کرج تجاوز به عنف را مرتکب مي‌شود، بيشتر شرايطي وجود دارد که باعث مي‌شود او اين کارها را انجام دهد.

با توجه به شرايط سخت زندگي، بيشتر افراد مجردي که  توانايي تشکيل خانواده را به علت وضعيت اقتصادي ندارند يا اينکه اعتماد به نفس و يا عزت نفس ندارند، باعث ايجاد چنين جرائمي مي شوند و در برخي مواقع مسئله عکس هم وجود دارد که مثلاً فردي که متأهل هست هم مرتکب تجاوز به عنف مي‌شود که اين افراد بيشتر داراي بيماري‌هاي رواني هستند که اين بيماري‌ها باعث مي‌شوند که چنين فردي اين جرائم را مرتکب شود.

تجاوز به عنف

تجاوز به عنف

اثبات جرم تجاوز به عنف  در استان البرز چگونه انجام مي‌شود

چندين روش براي اثبات جرم تجاوز به عنف در استان البرز وجود دارد که ما در زير آنها را بيان مي‌کنيم:

در ابتدا اگر فرد متجاوز به تعداد چهار بار به جرمش اقرار کند قاضي آنها را مي‌پذيرد. دربرخي موارد نيز علم قاضي مورد بررسي قرار مي‌گيرد که مثلاً فردي که  که مورد تجاوز قرار گرفته ادعاهايش را پيش قاضي مطرح مي‌کند و قاضي با توجه به شواهدي که وجود دارد مي‌تواند قبول کند که به فرد مورد نظر تجاوز صورت گرفته است

يکي ديگر از مواردي که باعث اثبات جرم تجاوز به عنف مي‌شود وجود ? شاهد عادل مي‌باشد، به طوري که اين ? شاهد بايد عمل زنان را ديده باشند باز اگر شاهدي در اين خصوص وجود نداشته باشد علم قاضي در اين جا مد نظر خواهد بود.

مجازات تجاوز به عنف در شهر کرج چه حکمي دارد؟

در صورتي که دو فرد مجرد با هم رابطه جنسي داشته باشند مجازات آنها ??? ضربه شلاق خواهد بود. اگر مرد و زني که متأهل باشند و با هم رابطه جنسي داشته باشند مجازات ماده ??? قانون مجازات اسلامي شامل آنها خواهد شد.  در مواردي نيز حکم قاضي اعدام خواهد بود

 ويژگي‌هاي وکيل تجاوز به عنف در کرج

اگر در کرج هستيد، و گرفتار پروند تجاوز به عنف مي‌باشيد بايد وکيلي را انتخاب کنيد که چند ويژگي داشته باشد. يکي از مهم‌ترين ويژگي‌هايي که وکيل بايد داشته باشد تجربه حل پرونده‌هاي مختلف تجاوز به عنف مي‌باشد که او در گذشته با آنها سروکار داشته است. همچنين وکيل فن بيان خوبي بايد داشته باشد چون پرونده تجاوز بسيار مهم است اگر وکيل بتواند با فن بيان خوب در دادگاه صحبت کند ممکن است تخفيف‌هايي را براي فرد از طرف قاضي بگيرد.

نتيجه گيري

در اين مقاله ما تجاوز به عنف در کرج  را بررسي کرديم و جزيياتش را نيزمورد بررسي قرار داديم مهم‌ترين نکته در زمينه تجاوز به عنف در کرج انتخاب وکيل مي‌باشد و وکيل مورد نظر نيز بايد تجربه بالايي داشته باشد.

منبع : https://heydarilawyer.com/تجاوز-به-عنف-در-کرج/

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان بازدید : 220 تاريخ : شنبه 5 شهريور 1401 ساعت: 13:54

 

چند مشکل قهوه ساز دلونگي و راه حل مشکل ان

 

قهوه دلونگي روشن نيست. براي حل مشکل و انجام اصلاحات چه بايد کرد؟

اگر قهوه ساز دلونگي شما روشن نمي شود، موارد زير را براي عيب يابي بررسي کنيد:

اولين دليل روشن نشدن قهوه ساز دلونگي عدم وجود برق در پريز است.

اول از همه، پريز را بررسي کنيد.

همچنين اتصالات و سيم کشي قهوه ساز دلونگي را بررسي کنيد.

اگر در اتصالات و سوکت ها مشکلي وجود ندارد، مورد را بررسي کنيد.

قهوه در دستگاه قهوه ساز دلونگي باقي مي ماند، براي رفع و رفع مشکل چه بايد کرد؟

اگر باقي مانده قهوه در دستگاه قهوه ساز دلونجي باقي مانده است، براي حل مشکل موارد زير را بررسي کنيد:

اولين قسمتي که در قهوه ساز دلونگي تعادل باقي مي ماند فيلتر است.

اگر اين قطعه از کار بيفتد باعث ايجاد پسماند در دستگاه قهوه ساز مي شود.

اگر فيلتر را عوض کنيد به راحتي مي توانيد اين مشکل را برطرف کنيد و قهوه اي لطيف و دلپذير به دست آوريد.

هيچ آبي از لوله هاي قهوه ساز دلونگي خارج نمي شود. چگونه مي توانم اين مشکل را تشخيص دهم و برطرف کنم؟

اگر قهوه ساز دلونگي شما نشتي ندارد، نکات عيب يابي زير را بررسي کنيد:

اولين و محتمل ترين علت کمبود آب در قهوه ساز است.

اطمينان حاصل کنيد که به اندازه کافي در قهوه ساز وجود دارد.

دليل بعدي مي تواند پمپ دستگاه باشد.

با کمک يک تعميرکار مجرب پمپ را چک کرده و در صورت نياز آن را تعويض کنيد.

اما سومين دليل محتمل در دستگاه هاي قهوه ساز تجمع رسوبات در لوله هاي قهوه ساز است.

مي توانيد با کمک محلول ضد رسوب قهوه، رسوبات داخل لوله قهوه ساز دلونگي خود را تميز کنيد.

اگر مشکل حل نشد، مي توانيد از تکنسين تعمير قهوه دلونگي کمک بخواهيد.

علت کندي جريان آب در قهوه ساز دلونگي چيست و براي رفع اين مشکل چه بايد کرد؟

اگر آب به آرامي از قهوه ساز دلونگي خارج مي شود، براي حل و رفع اين مشکل موارد زير را بررسي کنيد:

ابتدا تايمر يا برد الکترونيکي دستگاه قهوه ساز را بررسي کنيد.

اگر مشکلي در تايمر وجود ندارد، ترموستات را بررسي کنيد.

بهتر است تعمير ترموستات را به تکنسين بسپاريد.اسپرسوساز دلونگي مدل EC 685

قهوه ساز دلونگي نمي سوزد، براي رفع اين مشکل چه بايد کرد؟

اگر قهوه ساز دانگي شما گرم نمي شود، مراحل زير را براي حل اين مشکل بررسي کنيد:

اين عنصر وظيفه گرم کردن و جوشاندن آب در دستگاه قهوه ساز را بر عهده دارد.

ابتدا از يک اهم متر استفاده کنيد تا مطمئن شويد که به عنصر الکتريکي مي رسيد.

سپس مورد را بررسي کنيد.

 

اسپرسوساز دلونگي مدل ECAM 44.660 - کالا بازرگان

اسپرسوساز دلونگي مدل ECP 33.21 -قيمت دلونگي 332 -کالابازرگان

اسپرسوساز دلونگي مدل ECP 35.31-قيمت دلونگي 35.31-کالابازرگان

اسپرسوساز دلونگي مدل ECZ 351 - قيمت دلونگي 351 - کالابازرگان

منبع : کالا بازرگان

 

 

https://issuu.com/farmerariah3

https://www.twitch.tv/farmerariah3

https://www.openstreetmap.org/user/FarmerAriah3

https://www.tripadvisor.com/Profile/farmera2022

https://www.4shared.com/u/MZhlRZTK/FarmerAriah3.html

https://www.zillow.com/profile/FarmerAriah3

https://www.indiegogo.com/individuals/29967574

https://www.mixcloud.com/FarmerAriah3/

https://www.sbnation.com/users/FarmerAriah3

https://hubpages.com/@farmerariah

https://unsplash.com/@farmerariah3

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان بازدید : 239 تاريخ : جمعه 4 شهريور 1401 ساعت: 13:07

درب آهني برش سي ان سي و طراحي خاص آن

 

درهاي آهني براي کل خانه يا محل کار شما جذابيت ايجاد مي کند و سطح بي نظيري از جذابيت، امنيت و آب و هوا را ارائه مي دهد. عمده فروشي درب آهني گسترده ترين انتخاب درب هاي موجود و سفارشي را در هر کجا ارائه مي دهد. ما يکي از عمده فروشان پيشرو درب سي ان سي آهني در ايران هستيم و صنعت درب هاي ما بي نظير است. چه به دنبال درهاي ورودي آهني، درب هاي امنيتي آهني، درب هاي فرفورژه يا حتي درب هاي آهني سفارشي باشيد، ما مي توانيم به شما در انتخاب طرح و رنگ درب کمک کنيم! ما موجودي، انتخاب، گزينه ها و در دسترس بودن را داريم تا به شما در بازار درب آهني برتري دهيم. ما صدها درب در انبار داريم، آماده تحويل يا تحويل. اگر آنچه شما به دنبال آن هستيد را در انبار نداريم، مي توانيم يک درب سفارشي را فقط براي شما طراحي و بسازيم!

زيبايي و ميزان امنيت حفاظ تراس

 

يک معمار در حال طراحي يک نرده زيباي جلوي عرشه خليج بود و مي‌خواست طراحي نرده‌ها تا حدودي سنتي با طعمي روستايي و در عين حال مينيماليست باشد تا جلوي چشم‌اندازهاي پانوراما از خليج را بگيرد.همچنين به توري هاي آهني براي محافظت از سقوط در نواحي چاه پنجره زيرزمين نياز بود. در ابتدا معمار نرده فرفورژه را مشخص کرده بود، اما در جلسه نهايي شدن طراحي حفاظ تراس ، گزينه هاي مختلفي مطرح شد و توصيه هايي ارائه شد. با توجه به محيط خشن موجود در اسکله، توصيه مي شود از آلومينيوم درجه هواپيما براي سازه و آلومينيوم درجه دريايي براي هر گونه اجزاي نرده تزئيني ريخته گري استفاده شود.طراحي نهايي نرده آلومينيومي به منظور زيبايي شناسي، ايجاد بافت چکش سطحي در هر چهار طرف پيکت بود. و با يک ريل کلاهک تخت، يادآور ريل کلاهک تخت از يک نرده آهني فرفورژه از دوران گذشته بود.

تنوع و زيبايي نرده بالکن

 

ما درفرفورژه آنلاين ، انواع نرده‌هاي مسکوني و تجاري، از جمله نرده‌هاي بالکن‌ها و پله‌ها، و همچنين نرده‌هاي دستگيره و نرده‌هاي محافظ را به‌صورت سفارشي طراحي مي‌کنيم. نرده‌هاي ما هم در طرح‌هاي ساده و هم در طرح‌هاي بسيار پرآذين موجود هستند، و ما در نرده‌هاي تزئيني تخصص داريم و مي‌توانيم نرده‌هاي پيچ خورده و مارپيچ و نرده‌هايي با ويژگي‌هاي تزئيني مانند سبد، بند انگشت، يقه، درپوش ريلي و کلاهک تاج نصب کنيم. ما نرده هاي خود را در انواع مختلف آهن، از جمله آهن گالوانيزه، به منظور تناسب با بودجه و نياز پروژه شما ارائه مي دهيم. علاوه بر اين، ما مي‌توانيم اتوي شما را با روکش‌هاي لعابي و پودري که در طيف گسترده‌اي از رنگ‌ها، از جمله رنگ‌هاي سفارشي موجود است، تکميل کنيم، يا به‌طور متناوب، مي‌توانيم آهن‌کاري شما را فقط با روکش پرايم شده نصب کنيم تا خودتان بتوانيد آن را تکميل کنيد. . با طيف گسترده اي از گزينه هاي طراحي ما، شما واقعا مي توانيد نرده آهني مناسب براي نيازهاي خود را با قيمت مقرون به صرفه پيدا کنيد.

مزايا نرده حفاظ پنجره مدرن

 

حفاظ پنجره مدرن يکي از ويژگي هاي ايمني مهم ساختمان تجاري يا محله مسکوني شما هستند و فرفورژه آنلاين تمامي حفاظ هاي تجاري و مسکوني خود را کاملاً با رعايت تمام قوانين ساختماني و ايمني قابل اجرا ساخته و نصب مي کند. ما نرده‌هاي حفاظي کاربردي و با رتبه‌بندي بالا را ارائه مي‌دهيم، اما مي‌توانيم نرده‌هاي زينتي و تزئيني را نيز طراحي کنيم که همان سطح ايمني را فراهم مي‌کنند و در عين حال زيبايي ملک شما را افزايش مي‌دهند. نرده هاي محافظ نيز براي هدايت ترافيک  پياده در فضاهاي شلوغ مفيد هستند. در فرفورژه آنلاين ، نرده‌هاي محافظ ما در رنگ‌هاي رنگ ‌شده يا پودري در طيف وسيعي از رنگ‌ها براي تکميل دکوراسيون ساختمان شما موجود است.

نرده پله

 

ما ريل پله هاي داخلي و خارجي را براي ساختمان هاي تجاري و مسکوني طراحي و نصب مي کنيم. نرده هاي پله يک ويژگي ايمني مورد نياز است، اما مي تواند هم زيبا و هم کاربردي باشد. ما طيف گسترده اي از طرح هاي ريل راه پله را ارائه مي دهيم، چه ساده و چه تزئيني، و صنعتگران ماهر ما مي توانند ريل راه پله مناسب براي نيازهاي شما را با قيمت بسيار مقرون به صرفه طراحي و نصب کنند، صرف نظر از کوچک يا بزرگ بودن راه پله يا اينکه مارپيچ يا مستقيم است.

 

https://muhammadzaid1.blogspot.com/2022/07/blog-post_11.html

https://telegra.ph/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D9%87%D9%86%DB%8C-07-23

https://www.diigo.com/item/note/948py/t47c?k=0aa34e037928854c7bebe3ae853bdab9

https://www.merchantcircle.com/blogs/zsk-seo-concordia-mo/2022/7/-/2274003

https://nihekar909.bloggersdelight.dk/2022/07/23/%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d9%86-%d8%b3%db%8c/

https://penzu.com/public/1193dc27

http://www.pearltrees.com/sadexi6349/zaid-khatri/id54214426/item455111262

https://offpageseo2000.weebly.com/ggggg/9066024

https://medium.com/@ZaidKhatri01/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1%DB%8C-%D9%81%D9%84%D8%B2%DB%8C-70636327ce

https://ddfawere.webstarts.com/blog/post/khr-d-drb-l-zr-flz

https://beterhbo.ning.com/profiles/blogs/6409057:BlogPost:4114118

https://www.homify.co.uk/ideabooks/8908589

https://writeupcafe.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1%db%8c-%d9%81%d9%84%d8%b2%db%8c/

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان بازدید : 327 تاريخ : پنجشنبه 3 شهريور 1401 ساعت: 14:13

شاخص نمود رنگ

 

(مخفف Color Rendering Index) يا شاخص نمود رنگ، معياري براي اندازه گيري اندازه نور لازم به صورتي که چشم انسان بتواند رنگ نور را تشخيص دهد مي باشد. اين شاخص بيان مي کند که طيف نور تا چه اندازه از طيف هاي رنگي را در خود جاي داده است.

ساختار چشم انسان به گونه اي است که بتواند با بکارگيري نور خورشيد رنگ هاي متفاوت اشيا را تشخيص دهند. در نتيجه بهترين شاخص نمود رنگ براي چشم انسان نور خورشيد است. شاخص نمود رنگ عددي بين صفر تا صد تعريف مي شود که بهترين حالت آن عدد ??? براي نور خورشيد و نوري که در آن تشخيص هيچگونه رنگي ممکن نباشد با عدد صفر مشخص مي شود. خورشيد داراي طيف نور کاملي است و در نتيجه امکان ديدن همه رنگ ها در نور خورشيد وجود دارد.

 

بايد توجه داشت که همه نور هاي سفيد يکسان نيستند. بسياري از لامپ هاي اطراف ما کيفيت نور نامطلوبي دارند.  در کاربردهايي که ظاهر و شکل اشيا اهميت دارد نبايد از کيفيت نور نامطلوب چراغ ها چشم پوشي کرد. کم بودن شاخص نمود رنگ موجب مي‌شود مخاطب از ديدن رنگ واقعي اشيا محروم شود.

ممکن است تا به حال به فروشگاهي رفته باشيد تا لباس بخريد اما به سختي متوجه رنگ واقعي آن شده باشيد.  در بسياري از فروشگاه ها، گالري هاو موزه ها از چراغ هاي ال اي دي با کيفيت که شاخص نمود رنگ  بالايي دارند استفاده مي شود به خوبي اشيا و کالاهاي موجود را ببيند چراغ هاي ال اي دي با شاخص نمود رنگ بالا در صنايع مختلفي مانند صنايع نساجي و نيز در بيمارستان ها به کار مي رود. چراغ هاي ال اي دي با کيفيت و ببر علاوه بر کاهش مصرف برق و طول عمر طولاني، داراي شاخص نمونه رنگ بالايي هستند که آنها را جهت نورپردازي محيط هاي گوناگون ايده آل مي سازد.

ادامه مطلب در سايت

منبع :

https://v.ht/RQD4M

https://cutt.ly/qLkffL5

   https://did.li/CcwCN

 

https://www.ted.com/profiles/36173771

https://www.behance.net/travisroisin

https://travisroisin4.livejoual.com/profile

https://www.quora.com/profile/Travis-Roisin

https://issuu.com/travisroisin4

https://www.twitch.tv/travisroisin4

https://www.openstreetmap.org/user/TravisRoisin4

https://www.tripadvisor.com/Profile/TravisRoisin4

https://www.4shared.com/u/5ahrExsH/TravisRoisin4.html

https://www.zillow.com/profile/TravisRoisin4

https://www.indiegogo.com/individuals/29609333

https://www.mixcloud.com/TravisRoisin4/

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان بازدید : 207 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 3:46

لینک دوستان

خبرنامه